Bilietai ir informacija
Informacija norintiems grąžinti bilietus
Informuojame, kad klausytojai, turintys bilietus į atšauktus ar perkeltus koncertus, gali iškeisti juos į tos pačios vertės dovanų kuponus, galiojančius Filharmonijos renginiams. Tokiu atveju prašome kreiptis el. paštu bilietai@filharmonija.lt ir pateikti laisvos formos prašymą. Prašyme nurodykite renginio, į kurį pirkti bilietai, datą, laiką, bilietų kiekį, jų kainą ir pridėkite turimų bilietų kopijas.
Jei Jums tinka naujoji perkelto koncerto data, papildomų veiksmų imtis nereikia – jūsų turimi bilietai lieka galioti.
Dėmesio: dovanų kuponus galima atsiimti Filharmonijos kasose pasibaigus karantinui (Aušros Vartų g. 5, Vilnius).
Klausytojų, nepageidaujančių dovanų kupono ir teikiančių prašymą susigrąžinti pinigus už bilietus, prie aukščiau išvardintų duomenų prašome papildomai nurodyti sąskaitos duomenis (asmens vardą, pavardę, sąskaitos numerį).
Dėmesio: remdamiesi „Lietuvos Respublikos dėl COVID-19 (koronaviruso infekcijos) paskelbto karantino sukeltų pasekmių poveikio vartojimo sutarčių dėl renginių organizavimo paslaugų teikimo vykdymui įstatymo" 4 punktu šiuo metu pinigus grąžiname tik už atšauktų, bet neperkeltų koncertų bilietus.
Detalus atšauktų ir perkeltų koncertų sąrašas:
Atšaukti ir perkelti koncertai - Renginiai ir repertuaras - Filharmonija.lt