Grįžti į pradinį puslapį  
Bilietai ir informacija

Bilietai ir informacija

Informacija norintiems grąžinti bilietus 

 Informuojame, kad klausytojai, turintys bilietus į atšauktus ar perkeltus koncertus, gali iškeisti juos į tos pačios vertės dovanų kuponus, galiojančius Filharmonijos renginiams. Tokiu atveju prašome kreiptis el. paštu bilietai@filharmonija.lt ir pateikti laisvos formos prašymą. Prašyme nurodykite renginio, į kurį pirkti bilietai datą, laiką, bilietų kiekį, jų kainą ir pridėkite turimų bilietų kopijas. Klausytojų, pageidaujančių susigrąžinti pinigus už bilietus, prašome papildomai nurodyti sąskaitos duomenis (asmens vardą, pavardę, sąskaitos numerį).

 Dėmesio: dovanų kuponus galima atsiimti Filharmonijos kasose (Aušros vartų g. 5, Vilnius).

Informacija perkantiems bilietus

2020 m. rugpjūčio 26 d. Valstybės lygio ekstremaliosios situacijos valstybės operacijų vadovo sprendimu Nr. V-1921 renginių organizatoriai įpareigoti užtikrinti renginių dalyvių registravimą, surenkant COVID-19 ligos kontrolės tikslams svarbius asmens duomenis.

Vykdydami šį įpareigojimą prašome perkančiųjų bilietus Filharmonijos kasose užpildyti pateiktas anketas, nurodant šiuos duomenis: vardą, pavardę, telefono numerį, el. pašto adresą, gyvenamosios vietos informaciją (gatvės pavadinimas, namo/buto numeris, miestas/savivaldybė, šalis).

Duomenys renkami tiesiogiai iš asmens ir tvarkomi tik COVID-19 ligos kontrolės priemonių tikslais ir bus saugomi 21 dieną nuo įvykusio renginio dienos, po to sunaikinami.

 

 KAIP UŽSISAKYTI IR ĮSIGYTI BILIETUS?

Lietuvos nacionalinės filharmonijos kasoje:
Aušros Vartų g. 5 (į kairę nuo pagrindinio įėjimo į salę)

Kasos dirba II–VI nuo 10 iki 19 val. (pietų pertrauka nuo 13.30 iki 14 val.), VII nuo 10 iki 12 val. 
Poilsio diena - pirmadienis.

  • Nėra aptarnavimo mokesčio.
  • Filharmonijos kasoje už bilietus galima atsiskaityti grynais, banko pervedimu ir banko kortelėmis (VISA ClassicVISA ElectronMasterCard).
  • DĖMESIO: likus valandai iki koncerto, bilietai parduodami koncerto vietoje ir tik į tos dienos koncertą. Ne Filharmonijos kasoje galima atsiskaityti tik grynais.
  • DĖMESIO: bilietai nekeičiami ir negrąžinami. Bilietus galima grąžinti tik koncertui neįvykus.

Telefonu:

II–VI nuo 10 iki 19 val. (pietų pertrauka nuo 13.30 iki 14 val.), VII nuo 10 iki 12 val.
Poilsio diena - pirmadienis.

tel. (8 5)  266 52 33(8 5)  266 5216

Administracijos darbo laiku:
I–IV 8.00-16.45, V 8.00-15.45: poilsio dienos  šeštadienis, sekmadienis ir švenčių dienos.
tel. (8 5) 266 52 59

  • Nėra aptarnavimo mokesčio.
  • DĖMESIO: likus 3 dienoms iki koncerto dienos bilietų užsakymai telefonu nepriimami. Prašome įsigyti bilietus kasoje.
  • DĖMESIO: bilietų užsakymas panaikinamas praėjus 3 kalendorinėms dienoms nuo užsakymo fiksavimo datos, jeigu iki to laiko už bilietus nebuvo atsiskaityta Filharmonijos bilietų kasoje.

Internetu:

PRAŠOME ATKREIPTI DĖMESĮ:

  • Filharmonija turi teisę savo nuožiūra keisti koncertų datą, laiką, vietą, programą ir jos atlikėjus.
  • Naujausią informaciją apie Filharmonijos renginius rasite mūsų tinklalapyje.
  • Neįvykus renginiui, įsigytus bilietus galite grąžinti į Lietuvos nacionalinės filharmonijos bilietų kasą (Aušros Vartų g. 5) ir atgauti visą sumokėtą sumą. Plačiau >>>
  • Įsigyti bilietai nekeičiami ir nepriimami atgal į kasą išskyrus tuos atvejus, kai renginys nukeliamas arba atšaukiamas. Plačiau >>>
  • Organizatorius filmuoja ir fotografuoja renginius archyvavimo ir transliavimo tikslais.

Gerbiami Filharmonijos koncertų lankytojai, planuodami savo apsilankymą mūsų koncertuose, atkreipkite dėmesį į šią informaciją:

Jeigu ketinate į koncertą važiuoti automobiliu, prašome atvykti bent prieš 20 min, kad rastumėte vietos pasistatyti automobiliui. Aplink Filharmonijos pastatą yra tik mokamos automobilių stovėjimo aikštelės. Daugiau informacijos apie jų išsidėstymą ir tarifus rasite čia.

Po trečio skambučio žiūrovai į salę neįleidžiami.
Koncertų metu fotografuoti, filmuoti ar daryti garso įrašus be Filharmonijos administracijos leidimo draudžiama. Žiniasklaidos atstovai, ketinantys fotografuoti, filmuoti ar daryti garso įrašą Filharmonijos patalpose, turėtų kreiptis į Visuomenės informavimo skyrių.

Yra galimybė patekti į koncertus žmonėms neįgaliųjų vežimėliuose. Prieš atvykstant prašom pranešti telefonu: (8 5) 266 5216, (8 5) 266 5233, ir jums bus sudarytos sąlygos patekti į salę.

Žmonėms su negalia ar riboto judėjimo galimybe yra galimybė pasinaudoti liftais. Dėl šios paslaugos maloniai prašome kreiptis į bet kurį salių tarnybos darbuotoją.

Į vakarinius koncertus prašome nesivesti ikimokyklinio amžiaus vaikų. Juos maloniai kviečiame į koncertus „Visai šeimai“.

 

Papildoma informacija apie ciklo „Muzika Trakų pilyje“ koncertus

*  Iš Vilniaus į Trakus galima vykti Filharmonijos autobusu  (įsigydami koncerto bilietą kasose, nepamirškite paprašyti autobuso talono!). Koncertų dienomis autobusas išvyksta 12.30 val. iš Arklių g. skvero ir grįžta pasibaigus koncertui. Vietų skaičius ribotas!

**  Su bilietu į tos dienos koncertą ne anksčiau kaip prieš valandą iki renginio galite nemokamai aplankyti Trakų salos pilies muziejaus ekspozicijas.


Filharmonija turi teisę keisti koncertų datą, laiką, vietą, programą ir jos atlikėjus. Naujausius pakeitimus rasite Filharmonijos tinklalapyje.

Atgal

Lietuvos nacionalinė filharmonija

Adresas: Aušros Vartų g. 5, LT-01304 Vilnius, Lietuva
Kontaktai: tel. (8 5) 266 52 10, 8 698 51954, 
faks. (8 5) 266 52 66
El. paštas: info@filharmonija.lt
Kasos: (8 5)  266 52 33, (8 5)  266 5216;

Rekvizitai Privatumo politika Autorinės teisės

 

Rekvizitai

Įmonės kodas 300011619
PVM mokėtojo kodas LT100000876811
Banko sąskaita IBAN LT98 7044 0600 0029 6318
Banko kodas 70440
Swift (BIC) kodas CBVILT2X

Naujienlaiškio prenumerata

Gaukite mūsų naujienas pirmi! Įrašykite savo elektroninio pašto adresą: